środa, 25 lutego 2015

Robienie biznesu w sieci to dziś skomplikowane zadanie, ogromna rywalizacja stwarza, że trzeba się przebić ze własną ofertą między ofertami innych firm i tak skusić potencjalnych kontrahentów, żeby byli skłonni w chwili obecnej u nas zostawić własne pieniądze. Doskonałym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli promowanie towarów bądź usług za poradą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe kontrahentów.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a więc sam e-mail marketing nie może być mylony ze codziennym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to zgodę. Nie może być zatem tak, że reklama sklepy onlinego będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że całkiem możliwe, że ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail stosuje się wszelakiego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami i tym podobne. O ile uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja przeróbek, ale najpierw trzeba taką listę mieć. Jeżeli posiadamy i chcemy, ażeby zarabiała więcej, nie ma lepszego sposobu, jak dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw zdobyć coś od nas, żeby móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co najważniejsze perfekcyjny język i perswazyjny przekaz, a co bardzo ważne właściwe dobranie grupy targetowej - na tym polega optymalizacja modyfikacji. Każda lista adresowa może zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży funkcjonuje.

Inne informacje: mass mailing.

0 komentarze:

Prześlij komentarz