piątek, 4 października 2013

Na czym polega fotografia produktowa?

Kiedy mamy swój własny sklep internetowy, to powinniśmy pamiętać, żeby on nie tylko wyglądał właściwie ale też funkcjonował właściwie. Klienci są wybredni, to zwyczajne, szczególnie kiedy dookoła co niemiara jest konkurencji. Nie warto się dziwić, właściwie każdy z nas lubi posiadać wybór i lubi decydować co woli wybrać, zatem o ile coś nam się w danym sklepie nie podoba to po prostu idziemy do innego. Tak w jaki sposób w sklepie stacjonarnym, tak i w internetowym zwraca się uwagę na to jaka jest obsługa, czy sklep wygląda należycie, czy jest właściwie ustawiony, czy łatwo go wyszukać, jaki jest asortyment produktów, jaka cena, , a dodatkowo coś co jest bardzo istotne, czyli jak eksponowane są towary.

O ile są ukryte, mało widoczne to zdecydowana większość osób nie będzie się chciała do nich dokopywać, niemniej jednak o ile są ładnie demonstrowane na manekinie i można je obejrzeć z bliska to jest bardziej prawdopodobne, że ktoś się nimi zainteresuje. Dokładnie tak samo jest w e-sklepach najważniejsze jest jak przedstawione są produkty i właśnie dlatego prawie każdy kto posiada sklep z produktami powinien zainwestować w fotografia produktowa, tak ażeby produkty dobrze wyglądały I przyciągały użytkowników I ewentualnych konsumentów. Zwłaszcza ważne jest to w tym momencie w internecie, gdzie wszyscy nie mogą dotknąć towarów i muszą decydować wyłącznie na podstawie zdjęć, które mogą zobaczyć w sklepie. Dlatego w tym momencie w wielu przypadkach kupuje się w sklepach, w których są duże, ładne zdjęcia towarów z różnych stron i które można przybliżać. Warto więc zainwestować, bo to w chwili obecnej fotografia towarów może do nas przyciągnąć klientów i dzięki temu zarobimy więcej.

0 komentarze:

Prześlij komentarz