niedziela, 1 kwietnia 2018

Kalendarze trójdzielne jako reklama

Jednym z celów stawianych sobie przez marketing jest budowa stałych, dobrych relacji. Korzystne jest posiadać je z klientami i kontrahentami. Równie cenne jest to, że klient będzie stale korzystał z oferty firmy, jak i to, że ma się bardzo dobre, stateczne relacje biznesowe.



Budowę takich więzi można połączyć z czymś tak miłym, jak dawanie prezentów. Można wybrać kalendarze trójdzielne jako taki podarek. Jest to coś, co przyda się zarówno w biurze współpracownikom, jak i w domu u klientów. Można aby na ten cel wybrać cokolwiek. Kalendarz ma natomiast tę przewagę, że jest to coś, co będzie służyć całe 356 dni w roku. W dodatku osoba nim obdarowana będzie miała styczność z taką formą promocji w znaczącej liczbie przypadków. Wiesza się wszak kalendarze trójdzielne ścienne w miejscu, gdzie świetnie będzie się je widzieć. Są one bardzo praktyczne, ponieważ dają wgląd nie tylko w bieżący miesiąc, niemniej jednak również w poprzedni i następny. Charakter reklamowy nadaje im bardzo dobry nadruk. Powinno się na nich znajdować logo firmy. Grafika musi nawiązywać do jej oferty. Może również być na kalendarzu jakieś hasło czy zabawny rysunek lub coś inspirującego. Wiele zależy od tego, dla jakiej branży kalendarze trójdzielne reklamowe są zamawiane. Podarowanie takiego kalendarza to miły gest i jednocześnie wartościowy podarek. Jest to zarazem reklama, która będzie działać cały rok. Chcąc skorzystać z takiego dobrego pomysłu marketingowego, trzeba posiadać na uwadze terminy. Zdecydowanie najlepszy czas na podarowanie kalendarza to końcówka mijającego roku. Można też dawać go na początku tego, którego dotyczy.
Sprawdź również informacje na stronie: http://www.aldo-kalendarze.pl/kalendarze-reklamowe.

0 komentarze:

Prześlij komentarz